Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 lipca 2013

Stellar - Study 2013


Stellar - Nauka/Uczenie się

Nawet jeśli na początku gram trudną do zdobycia, jeśli ciągle będziesz mnie zaczepiał
To kto wie, kto wie, moje serce może zadrżeć

Napłynąłeś z wiatrem i może
Kto wie, kto wie, moje serce może się zdecydować

Będę cię obserwować, żeby zobaczyć, czy mogę ci powierzyć moje serce
To nie będzie łatwe, kiedy już się w kimś zakocham, widzę tylko to, co przede mną

#Nie podejmuj tylko niewielkiego wysiłku, nie prześlizguj się przez to
Ucz się mnie, żeby dowiedzieć się jaką jestem osobą

##Nie rzucaj się na mnie bezsensownie
Jeśli widzisz mnie jak kogoś łatwego, przegrasz
Jeśli ci się uda, jestem twoja

###Och och, jesteś pewny siebie?
Och och, masz zamiar spróbować?

Wystrzelasz strzałę, która leci do mnie
Może, kto wie, kto wie, mogę się na to złapać

Pewnie wiesz, że moje serce właściwie ci kibicuje
Z pewnością ci się uda, widziałam twoje serce i jesteś niewinny

#
##

Odrobinę, tylko odrobinę
Pomyśl o tym, czego pragnę

Nie używaj lichych sztuczek
Ale bądź szczery, kiedy do mnie przychodzisz

Nie przychodź do mnie lekkomyślnie
Nie oczekuj, że się w tobie zakocham
Ucz się mnie, żeby dowiedzieć się jaką jestem osobą

Jestem taka, ponieważ jestem zawstydzona
Jestem taka, ponieważ jestem trochę smutna
Od początku byłam twoja

###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...