Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 lipca 2013

2PM (Taecyeon) - Traicion

Uwaga: solowe piosenki z Grown Grand Edition to utwory wykonywane przez chłopaków na koncertach, więc większość z nich powstała wcześniej, 2013 rok to data wydania ich na płycie.


2PM (Taecyeon) - Zdrada

Jego ręce pieszczą twoją skórę
Jego usta na twoich ustach
Opuściłaś mnie, opuściłaś mnie
Potrzebuję cię tutaj

Kiedy myślę, że jesteś moja
Kiedy myślę, że będziemy wiecznie trwać
Jeszcze raz w ciebie uwierzę

Nawet z twoimi czerwonymi gorącymi kłamstwami
Chociaż wiem i tak ci wierzyłem
Jak płynące łzy, jak blizna
Nie mogę cię zawrócić

#Jeśli powiesz mi, żeby cię zapomnieć
Naucz mnie jak, żebym mógł wyrzucić te wszystkie wspomnienia

##Moje łzy, które płyną, kiedy na ciebie patrzę
Krzyczę, że już cię nie lubię, że nie powinienem znowu cię zatrzymywać
Że już nawet cię nie pamiętam
Płonące łzy, moje posiniaczone serce
Po prostu je zdepcz i odejdź od mnie

Nie mogę teraz tego zatrzymać
Jak pieści twoją skórę, pojawiają się łzy
Twoje usta dotykają jego
Wiem, że powinienem pozwolić ci odejść, ale jestem taki załamany, że już nie mogę się ruszać
Moje serce zamarzło
Wspomnienia z tobą, nasze wspólne chwile
Jeśli tylko mogę wymazać je z głowy

#

Już nawet nie chcę cię pamiętać
Płonące łzy, moje posiniaczone serce
Po prostu je zdepcz i odejdź od mnie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...