Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 9 marca 2013

U-Kiss - Can't breath 2013


U-Kiss - Nie mogę oddychać

Wstrząsasz moim sercem
Im bardziej to robisz, tym bardziej moje serce się kruszy
Dlaczego to robisz? Dziewczyno jestem zakochany

x2
#Przez ciebie nie mogę nawet oddychać
Dlaczego ciągle mnie popychasz - popychasz*
Łamiesz nawet moją dumę
Ale ciągle zachodzisz mi za skórę

Gdzie jesteś? Gdzie jesteś
I z kim jesteś i co robisz? Zawsze pytam
Czy moje serce już do ciebie odeszło?

Gdzie myślisz, że się wybierasz?
Nie znam nikogo innego oprócz ciebie
Tylko przez ciebie wariuję

##Tak, to szalone, tresujesz mnie na swój sposób
Ale ja tego nie nienawidzę
Tak, jestem też zdezorientowany

Jestem teraz zmęczony, wciąż wołam twoje imię
Do mojego serca, w dół w dół

# x2

x2
###Nie mogę pozwolić ci odejść
Dziewczyno czynisz mnie takim
Powiedz mi, powiedz tak

Co robię? Kiedy cię widzę
Moje serce tak bardzo boli (tak bardzo boli)

Moje uspokajające się serce znowu jest oszołomione
Jak długo jeszcze muszę płacić za cenę tego śpiewu?
Za każdym razem kiedy cię widzę, nie mogę zrobić tego czy tamtego
Nienawidzę się za to (chyba wariuję)

##

Jestem teraz zmęczony, wciąż wołam twoje imię
Do mojego serca, w dół w dół

# x2
### x2

Dlaczego nie znasz mojego serca?
Im staje się to głębsze, tym bardziej się oddalamy

Powiem ci jeszcze setki i tysiące razy
Musisz mi zaufać, więc proszę...

x2
Przez ciebie nie mogę nawet oddychać (przez ciebie nie mogę nawet oddychać)
Dlaczego ciągle mnie popychasz - popychasz (dlaczego ciągle wstrząsasz moim sercem)
Łamiesz nawet moją dumę (moja duma jest złamana)
Ale ciągle zachodzisz mi za skórę (ciągle zachodzisz mi za skórę)

### x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...