Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 9 marca 2013

U-Kiss - Bad person 2013


U-Kiss - Zła osoba

Zły, jestem zły

Twoje związane włosy, twoje niebieskie oczy
Twoja uśmiechnięta zabarwiona na biało twarz

Czy z moją czarną blizną będę w stanie cię objąć?
Czy będę w stanie zostawić ciebie, która płaczesz i zatrzymujesz mnie?

#Jestem zły, jestem zły
Opuszczam cię, ponieważ mam dość tego wszystkiego
Jestem zły, jestem zły
Jestem zły, bo zostawiam ciebie, która błagasz

##Och proszę, zatrzymaj mnie
Łzy, które cię zostawią (łzy, które cię zostawią)
Łzy, które cię zasmucą/strapią (łzy, które cię zasmucą/strapią)
Och proszę, wymaż mnie
Żebyś nie cierpiała, żebyś mogła mnie zapomnieć

Zapomnij mnie, odepchnij mnie, zostaw mnie dzisiaj
Nie zachowuj się, jakbyś ciągle mnie kochała
Jestem pijany twoim zapachem, który ciągle wypełnia mój pokój
Chcę to wyrzucić (wyrzucić) i wymazać (wymazać)

Twoja nieśmiała twarz, która wyszeptała mi miłość
Umieszczę ją w moich wspomnieniach i sprawię, że wypłynie

Rozstanie obejmuje mnie i kręci się naokoło mnie
Puszczenie cię boli mnie i czyni mnie żałosnym

#
##

Powiedz mi, że mnie nienawidzisz
Żeby pozwolenie ci odejść było odrobinę łatwiejsze

Kiedyś wypełniałaś moje serce
Teraz zostaw mnie - proszę, zrozum mnie


##

Jestem zły

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...