Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 marca 2013

Jinbo - Fantasy 2013


Jinbo - Fantazja

Twoja miłość ładnie pachnie, chciałbym się do niej dostać jak
Dzisiaj wieczorem, ta chwila mogła zostać zaplanowana dla ciebie i mnie
Wiesz czego pragnę, nawet jeśli tego nie mówię, prawda?
Ty i wszyscy tutaj jesteście dorośli, mocno trzymajmy się tej nocy

#W końcu ty i ja
Zbliżmy się
To wszystko moja fantazja
Chcesz wyjść na zewnątrz i się przejść?
Chodź ze mną do domu

##Fantazja w mojej głowie
Galaktyka w mojej głowie
Fantazja w mojej głowie
Galaktyka jesteś moja, jesteś moja

Nałóż to na mnie, nałóż to
Dalej nałóż to

#
##

Odrobinę unieś nogi
Odrobinę zmień kąt
Rozpuść włosy
Wyłącz światło i nauczmy się siebie nawzajem

##

W końcu ty i ja
To wszystko moja fantazja, są moje
Jesteś moim słoneczkiem

Zielonym słoneczkiem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...