Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 16 marca 2013

2BiC - Bye bye love 2013


2Bic - Pa pa miłość

Chcę, żebyś usłyszała tą piosenkę moja dziecinko
Nie mogę pozwolić ci odejść, nie chcę znowu płakać, posłuchaj

#Dziecinko, nie zostawiaj mnie samego - wróć do mnie
Proszę, tylko dzisiaj mnie przytul
Ostatni pocałunek i smutne pożegnanie - nie rób tego
Dziecinko nie zostawiaj mnie samego

Pada za oknem
Z moich oczu płyną łzy, ponieważ to nasza ostatnia noc
Twoje usta mówią mi, że między nami koniec
Ty się tylko odwracasz i odchodzisz
Chcę cię przytulić, nawet jeśli błagam cię, żebyś została
Twój głos już jest zimny i nie mogę cię zatrzymać

#

Twój zapach, który został we mnie, twoje ciepło pozostałe w mojej dłoni
Teraz wszystko odeszło
Błagam cię, żebyś została
Ale rani mnie twoja zimna twarz

#

Zawsze będę na ciebie czekać
Zbyt wiele żałuję, chcę żebyś wróciła
Nie mogę żyć bez ciebie, nie mogę nawet oddychać, proszę
Dziecinko nie zostawiaj mnie samego
Tylko pamiętaj to, nie zapominaj mnie
Dzisiaj wieczorem... Dziecinko nie zostawiaj mnie samego

angielskie tłumaczenie  Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...