Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 1 sierpnia 2012

Teen Top - First kiss 2011 tłumaczenie


Teen Top - Pierwszy pocałunek

Szczerze, każdy może powiedzieć, że jesteś taka piękna
Kiedy tylko cię widzę, wypełniasz centrum mojego serca
Myślę o tobie i mnie będącym razem

Zawsze nosisz zadbany mundurek
Pośród innych facetów jesteś pyskata/chłodna
Sposób w jaki chodzisz i od jednego do dziesięciu
Wszystko w tobie jest niesamowite

Nie mam zbyt wiele, ale kiedy na ciebie patrzę
Wiem, że nie powinienem, ale pozwalam zapanować chciwości nad moim ciałem

Jesteś moim królem Midasem*
Nie dbam o pilnowanie swojego zachowania
Jak tylko dotknąłem twojej ręki
Moje serce się zakochało

#Proszę daj mi pierwszy pocałunek
Daj mi swoją drżącą dłoń i
Zaufaj mi i zamknij oczy
Żeby dotknęło cię moje walące serce

Proszę, daj mi pierwszy pocałunek
Nie wstydź się
Po prostu bez słowa mnie obejmij
Chcę żeby w tej właśnie chwili zatrzymał się czas

Już rzuciłaś mi spojrzenie
Po raz pierwszy się pocałowaliśmy - romans
I czułem inne drżenie od ciebie

Zmysł dotyku i satysfakcja
Wszystkie małe szczegóły, jeden za drugim
Wszystkie są w mojej pamięci

Kiedy tylko mam ciężki dzień
W takie dni myślę o tobie dziewczyno
Teraz stałaś się moim wspomnieniem
Którego nigdy nie mogę wymazać

Moja ukochana, jak krople deszczu, które spadły tamtego wieczora
Z upływem czasu, tęsknota, która pada w moim sercu staje się coraz gęstsza

#
##

Daj mi pierwszy pocałunek
Wciąż nie wiem
Jak głupiec, dzisiaj myślę znowu tylko o tobie


Daj mi pierwszy pocałunek
Wciąż nie wiem
Jak głupiec, nie mogę zasnąć i płaczę na myśl o tobie

Daj mi pierwszy pocałunek
Jesteś moim początkiem i końcem
Więc proszę nie mów żegnaj
Wszystkie chwile, które z tobą spędziłem
Chcę je zatrzymać w czasie

#
##


*grecki król, który jest bohaterem mitów, według jednego otrzymał dar zmieniania wszystkiego, czego się dotknie w złoto, według innego Apollo ukarał go dając mu ośle uszy, po więcej zapraszam do Mitologii Jana Parandwoskiego, krótkie streszczenie na wikipedii

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...