Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 listopada 2013

Phantom feat. Navi - New Era 2013



Phantom feat. Navi - Nowy świat

#Woo takie szalone
Woo takie szalone
Woo
Twój głos, twoja talia, nawet każde pasmo twoich włosów
Och to takie szalone

##Twoja głowa, ramiona, kolana, wszystko jest szalone
Woo jesteś taki szalony
Woo
Rozpalam się przez ciebie, za każdym razem mnie rozpalasz
Jesteśmy szaleni

Przepraszam, że jestem wulgarny, ale ślinię się, kiedy cię widzę
Nie wiń jedynie mnie, jesteś w połowie winna
Wyobrażenie w mojej głowie już nie jest wyobrażeniem
Ale staje się rzeczywistością
Jak tarta*, na zewnątrz jest chrupiąca
Ale wnętrze jest miękkie, obejmuje mnie
Teraz, natychmiast, po prostu się tym ciesz
Nasza własna uczta

###Twoje ciało jest czymś, co tylko ja mogę poznać
Ściskasz i wypuszczasz, i znowu ściskasz moje serce
Jesteś moim nowym dziwnym światem

#
##

Tak głęboko zakochałem się w twoim wspaniałym ciele
Upijam się, jakby dolano więcej alkoholu do mojego drinka
Jesteśmy jak zapadający się ogień
Tak jak wypraw Kolumba, autostrada do nowego świata
Bez powodu przyciągam cię do siebie i biegnę przez noc
Wkrótce wkrótce będzie finał

###
#
##

Tak głęboko zakochałem się w twoim wspaniałym ciele
Upijam się, jakby dolano więcej alkoholu do mojego drinka
Jesteśmy jak zapadający się ogień

Tak głęboko zakochałem się w twoim wspaniałym ciele
Tak głęboko, tak głęboko się zakochałem

#
##

*placek zazwyczaj z owocami, ale może też być podawany na słono

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...