Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 października 2012

Epik High - Don't hate me 2012 tłumaczenie


Epik High - Nie nienawidź mnie

#Wszyscy mnie nienawidzą, ale ty mnie kochasz i ja kocham ciebie
Och och och (wa och och!) Potrzebuję tylko twojego aplauzu dziecinko
Cały świat jest nastawiony przeciwko mnie, to powód dlaczego się śmieję
Och och och (wa och och!) Potrzebuję cię tylko mieć po swojej stronie

1, 2 3, 4!

Tylko jeśli tego spróbuję, błędy jakby były wadliwe, cały świat uderza we mnie młotkiem jakbym był gwoździem
Moje serce ma tak wiele dziur, tylko łzy przez nie przechodzą, dlaczego nie mogę się uśmiechać?
Ludzie mnie nie lubią, ale jaki jest tego powód? Dlaczego są setki tysięcy powodów kiedy tylko kiedy chodzi o nielubienie mnie?
Oni wszyscy krzyczą, że to moja wina, bramkarze, którzy blokują moje słowa, mówią, że w ogóle nie chcą mnie wiedzieć!

Wszyscy tylko mnie nie lubią
Tylko mnie nienawidzą
Wszyscy wytykają
Bez ciebie zwariuję

#

Pojedyncza gwiazda, która przeze mnie świeci, mysia dziura, chcę dzielić się smutkiem, ale cały jest mój
Tylko się do mnie uśmiechasz i chowasz się, zatrzymałaś się za największym blokiem świata i bierzesz szczęście
To nielubienie, ze mną, wróg publiczny
Kontrowersje pojawiają się podczas tylko oddychania, ze mną, publiczna guma do żucia
Tańczenie na tablicy i bawienie się, masz zabójczy gust

Mówią tylko rzeczy na mój temat
Celują łukiem i strzałą
Mają nadzieję, że zniknę, myślę, że bez ciebie umrę

#

Czy jestem aż tak niesympatyczna?
Proszę, kochaj mnie

Kochają mnie, nienawidzą mnie x3
Miłość i nienawiść! Dziękuję za obydwa, chyba

#

Nienawidź mnie, nienawidź mnie, nienawidź mnie, hej hej hej
Nienawidź mnie (nie nienawidź mnie) x3
Proszę, kochaj mnie

Potrzebuję cię po prostu jako mojego fana!

angielskie tłumaczenie Kristine Kwak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...