Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 lipca 2013

2PM (Chansung) - Love U down 2013

Uwaga: solowe piosenki z Grown Grand Edition to utwory wykonywane przez chłopaków na koncertach, więc większość z nich powstała wcześniej, 2013 rok to data wydania ich na płycie.


2PM (Chansung) - Kochać się z tobą

Posłuchaj
Kiedy patrzę na ciebie, czuję jakby mój oddech miał się zatrzymać
Czekałem na tą chwilę, też to wiesz (więc)

Jak sobie obiecaliśmy, oboje tego pragniemy
Też mi powiedz, dziewczyno tylko daj mi znać
Przestań teraz ignorować moje usta
Twoje oczy już mi mówią

#Pozwól mi się kochać dzisiaj wieczorem
Stanę się tobą, a ty staniesz się mną
Pozwól mi się kochać dzisiaj wieczorem
Nic nie może nas zatrzymać
Czarne włosy w moich dłoniach
Twoje białe plecy odbite w zwierciadle
Pozwól mi się kochać dzisiaj wieczorem

Kiedy na ciebie patrzę, czuję jakbym ciągle śnił
Twój zapach sprawia, że chcę się w tobie zanurzyć

Szczerze, ufasz mi bardziej niż innym facetom
Też mi powiedz, dziewczyno tylko daj mi znać
Przestań teraz ignorować moje usta
Twoje oczy już mi mówią

#

Teraz jest tak, jak lubisz dziecinko
I jest tak, jak lubiędziecinko
Teraz jest tak, jak lubisz dziecinko
I jest tak, jak lubię dziecinko

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...